Kızlar merhaba. Kızım 3 yaşında. 18 gün oldu bezi çıkardık. 2 gün içinde lazımlığa yapmaya alıştı. Geceleri de sıkıntımız yok çok şükür. Ama sürekli ben soruyorum çişin var mı diye. Ben oturtursam yapıyor yoksa altına kaçırıyor ve söylemiyor çişim var kakam var diye. Günlerdir kilodundan kaka temizliyorum çok zor bir durum:( ya size sorum şu ne zaman tutmayı ve söylemeyi öğrenir. Doğum yapıcam bir de 3 hafta sonra. Çok zormuş gerçekten bu süreç.