melekknazzx ben spiral kullanıyorum çok da memnunum. Taktırmadan önce prezervatif hap filan düşünüyordum burada spiral hakkında çok kötü youmlar okumuştum. Doktora gittim kontol etti spiral uygun dedi, onu dinledim taktırdım. İlk 2 ay biraz ağrım oldu adet sancısı gibi adet zamanlarında oluyordu zaten. Sonra geçti arada gazım olduğunda filan sıkıştırıyor onun haricinde hiçbir olumsuzluğunu görmedim yokmuş gibi. Cerazette kullanan ablam var hiç adet olamıyor memnun değil. Yani herkesin bünyesi farklı.