Esefeee emzirerek hamile kaldığınız için emzirmeye devam edebilirsiniz bu bebeğe zarar vermez. Zarar veren şey hormon düzeyiniz normalken göğüslerinizi uyarırsanız rahminiz kasılır işte bu bebeğe zarar verir. Ama siz emzirirken hamile kalmışsınız yani hormonlar yüksek iken rahminiz kasılırken. Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz ☺️ Bu ara da hayırlı olsun