Murataslan Cagnimanne bence durulduklarinda afacanligi birakabilirlerse yerlerine otururlarsa kelime çıkar ağızlarından ☺️☺️
Benisahtesevme2 Cagnimanne tamamen degısıyor bu bır yaşında bayağı konuşan çocukta gördüm dört yaşında konuşmayanıda Eğer bir gecıkme olduğunu düşünüyor ve görüyorsanız mutlaka destek alın derim geç kalmamak lazım
bebitonunannesi_ Cagnimanne benimki 23 aylık değişik şeyler söylemeye başladı gitigififjj filan diyo🤣
Cagnimanne Murataslan sizinki kaç aylık tam olarak konuşuyor mu ? Ne zaman basladi yada Çok haklısınız asla durmuyorlar
Murataslan Cagnimanne bizim 13 aylık. Sadece derdini anlatacak kelimeleri kullanıyor mama gel ver baba dede anne. Buvvv yaptığın da da su istemis oluyor. Cümle falan kurmuyor tabiki küçük daha
Cagnimanne Benisahtesevme2 psikiyatri ve cocuk gelişimine gittik 30 aylıkken 3 yaşına kadar bekleyelim dedi şuan 32 aylik
Benisahtesevme2 Cagnimanne kwlımelerı ne peki bizde aynı durumdayız ama psikolog mutlaka destek almalı dedı yoksa yaşıtlarını yakalamakta zorlanır ve hep bır adım geride kalır Biz o sebeple hemen dıl terapisi ve oyun grubuna başladık bence otelemeyin
Cagnimanne Benisahtesevme2 ikili olarak anne gel ,hey maymun , abla git , dün üçlü kurdu mesela o benim annem dedi . Renkleri bilir hayvan seslerini bilir tekli olarak da söylediği şeyler var
keskebirazuyusam Her çocuğun gelişimi farklıdır canım, benim oğlum 1 buçuk yaşında 4-5 kelimeli cümleler kurmaya başlamıştı. Şu an 2 yaşında sohbet ediyoruz ama siz doktorunuzun dediğine göre ilerleyin, elbet konuşacak annesi🌸 sonra da susmuyorlar😂
Cagnimanne keskebirazuyusam ben çok kafama takıyorum ya elbet konuşacak ama 4 yaşına da kalmasını istemiyorum 4 yaş cok değil mi
Cagnimanne keskebirazuyusam ben çok kafama takıyorum ya elbet konuşacak ama 4 yaşına da kalmasını istemiyorum 4 yaş cok değil mi
Cagnimanne keskebirazuyusam ben çok kafama takıyorum ya elbet konuşacak ama 4 yaşına da kalmasını istemiyorum 4 yaş cok değil mi
Benisahtesevme2 Cagnimanne yani tabiki yetersız ama sız bılırsınız desteklersenız daha çabuk yaşıtlarını yakalar
keskebirazuyusam Cagnimanne benim yeğenimde 4 yaşında konuştu kuzum, ama ihmal etme yani oyun grupları veya haftada 2 gün kreş iyi gelebilir. Yeğenim var oğlumla yaşıt daha hiç kelimesi yoktu, geçenlerde onlara gittik oğlumla 1 hafta durunca bir sürü kelime söylemeye başladı. Yani diyeceğim o ki yaşıtlarıyla olmak ona iyi gelecek
Cagnimanne bebitonunannesi_ benimki de bebekce şeyler söylüyor sinirlenince özellikle bu ne anlama geliyor anlamadım, konuşmaya mi çalışıyorlar.
baykuskiz_ Cagnimanne oglum 21 aylikken psikiyatriye ve dil ve konusma terapistine goturduk. O zaman sadece dede ve baba diyordu baska bir sey yoktu. 3 yasina kadar bekleyecegiz dediler. Suan 26 aylik baya bi kelimesi oldu. Renkleri sayilari sekilleri hayvanlari falan biliyor. Sorunca soyluyor ama konusmak istemiyor. Genelde ayni seyleri söylüyor baba gitti anne gitti nene mama gibi. Su son 1 hafta 10 gundur 3lu cumleye gecti bir iki tane. Ama dedigim gibi biliyor her seyi sorunca soyluyor ama konusmaya aktarmiyor. Acilacak elbet diye düşünüyorum. Agustosta krese verecegim orda da acilmazsa bir daha goturecegim bakalim