Oğlum 3 buçuk yaşında kızım 1 yaşında kızlar resmen artık hiç birseye yetişemiyorum her gün süpürge yemek bir saat çocuklara ayriyorum ufak büyükten daha yaramaz resmen okadar çok her yeri kurcalıyor ki bacaklarımdan ayrılmıyor yemek yaparken sürekli bacağıma yapışıp ağlıyor sabah kahvaltı uyut öğlen yemeği akşam derken resmen arkadaslarima bile gidemiyorum.
Benmi yetişemiyorum yetişen varmi yada pratik Bi yolunu bulan eşim zaten işi gereği çok geç geliyor ayrı sofralar kuruluyor topla çocukları uyut 12 oluyor yemeği akşamdan hazırlayim desem pilim bitiyor şu instagramda iki çocuklu evi temiz yemek var bide gezmek yapıp link veren analar nasıl yetişiyor anlamadım
Cokbyorgun hissediyorum kendimi artık yetisememekten😔