Ardenylcnky Kızlar doğum yapalı iki ay oldu adet olmadım altı aya kadar olmama normalmış ama karnım davul gibi şişti pis kan içeride birikiyor sonunda gün gün karnım büyüyor ne yapmam gerekiyor biran önce adet olmak istiyorum
gamzeoguz3 Ardenylcnky aynı durumdayız 2 ay oldu bende ne güzel karnım indi derken bir kaç gündür şiş sanki hamile gibiyim 🤷♀️Ne olcak böyle
Selimveannesi Pis kan derken? Nerden duyuyorsunuz bunları yahu ödem varsa bişeyler eksiktir su yürüyüş vb
nazli_19 Ardenylcnky 9. Ayda adet oldum karin şişliği adetle birlikte azaldi hafif göbek kaldi yani korse aldim ama takamadim aldığımız korseyle mi alakali bilmiyorum ama aşırı ağrı yaptı dikiş yerine hamile kalmadan önceki kiloma geri döndüm göbek bana kızımın hediyesi olarak kalacak galiba😁
nazli_19 Sibel_ismet eşim eczaneden almış 60 tl civari belki daha fazla çok sert markasını bilmiyorum ama hiç korse kullanmadigim için öncesinde o kadar sert geldi ki tam da dikiş yerine denk geliyordu alt kısmı kullanamadım