Mommymom_ biraz büyüsün herşey çok güzel olacak, keyifli olacak 😊benim 2 çocugum var,4 yaşında oğlum ve 18 aylık kızım ,ama çok güzel,iyiki varlar ,yoksa çok yanlız hissederdim kendimi ,onlar hayatım anlam kattı.Sen bir düzen oturt ve hep o şekilde devam et , ozaman kolay olacak .Hele bebek birtane olunca herşey çok daha kolay.Tatil içinde git,hepinize iyi gelir