Her ay kontrole gitmeyi kaçıncı ayda bırakıyoruz.sizler 2 ayda bir mi ,3 ayda bir mi, yoksa her ay mı gidiyorsunuz...8 aylık bebegim.her ay gitmek istemiyorum zaten hasta dolu her yer. odaya gripli hasta giriyor havalanmadan ardindan biz.kış geldi hastalıklar basladi malum.sağlıklı çocuğu hasta etmek istemiyorum.