Erken olmuş biraz. Benimkinde 4. ayık sonuna doğru olmuştu. Ebet sebepsiz yere ağlıyor, mizmiz başka bir bebek oluyor. Memede çok ağlamıştı benimki de. Sabır deyin bir haftada geçiyor. Bol bol kucağınıza alın, oyun oynayın. Ev işleri kalsın, stres yapmayın. Tuvalet durumunu, ateşini, dişini, pisigini falan da bi kontrol wdin. Baska bi sebebi vardir belki.Sağlığını bi kontrol ettirin yine de içiniz rahat olsun.