Kızlar pişiklw ilgili açacaktım gördüğüm gibi buraya yazmak istedim 9 aylık bebişim pişik oldu krem VS sürdüm tekrardan coğalmaya başladı bu safer her yerine bulaştı ne yapım bilemedim doktor gitmeyi düşünüyorum ama
Ne yapmalıyım Bi fikriniz var mı
Sudocrem sürdüm işe yaramadı zeytin yağı krem vardı o iyi gelirdi bu sefer o da gelmedi bepntol sürdüm o da işe yaramadı