krtglucnar_ Bugün doktor kontrolüne gittik iki aylık bebeğim 7.5 kilo 64 cm fazla dedi sadece anne sütüyle besleniyo ama bence normal yani bende bebekliğimde çok kiloluymuşum şuan gayet zayıfım siz ne düşünüyosunuz benzer durumu yaşayan varmı?
weebaby krtglucnar_ kilosu biraz fazla ama boyuda ona göre iyi bence sadece sütle besleniyorsa yapacak bir şey yok sütü kısamazsınız ama ek gıda geçtiği zaman dikkat edersiniz allah korusun obezite çok gündemde olan bir konu yapısı belki kilo almaya müsaittir
tatlibiranneo krtglucnar_ bence önemli olan kaç kilo doğduğu mesela benim oğlum da 4500 kilo doğdu ve iki aylıktan 7,5 kiloydu doktorlar normal diyorlardı zaten yürümeye başladıktan sonra kilosu normale dönüyor şu an iki yaşında 14 kg ben takılmıyorum açıkçası kiloya ve boyu uzun olduğu için 14 bile göstermiyor
Susamuru krtglucnar_ benim kızım 1 yaşında 8 buçuk kg. Yani çok fazla doktor bişey dedi mi normal miymiş
Berra_K krtglucnar_ benim de iki aylık 5900 dedi 58 cm boyu normal dedi benimkine iri doğmuştu sanırım sütüm yaramıyor
Derin3011 Maşallah tosuncuga benm kızım 6 aylıkken falan o kilodayıd doğum kılosuda etkılıyor tabiki ama anne sütü obez yapmıyor zaten emeklesin yürüsün atar problem yapmayın
krtglucnar_ tatlibiranneo zaten diş çıkarmaya başlasın biraz zayıflıyo bile diyen oluyo bakalım nolucak
tatlibiranneo krtglucnar_ benimkisi diş çıkarırken de zayıflamadı ta ki 9 aylıkken yürümeye başlayınca vermeyene başladı çok hareketli bir bebekti
coktepkiliyim Yerinizde olsam kilosunu herkesle paylaşmazdım,insanlar sizin kadar iyi niyetli olmayabilir.Maşallah,anne sütü alan bir bebek obez olmaz endişe etmeyin 🌸
Fusunf coktepkiliyim neden paylaşılmasın ki sonuçta her anne kilolu bebek mi istiyor neden bu algı var anlamıyorum
coktepkiliyim Berra_K bana bebeğin kilolu denildiği ertesi günü biz meme reddi yaşadık.Herkes iyi niyetle yaklaşmıyor maalesef