Nrgngr bende 66 kiloyum 55 olsaammm fıstık gibi olurum😂😂 boyum 163.
Annem sağolsun bana çoookk yardımcı… fakat 3.yü doğurursan asla gelmem diyor. Çok net yani :)) çünkü o da çok yoruldu. Çok bunaldı…. Yine de ona güveniyorum😂😂😂 yani kıyamaz bnce bana , umarım😂😂