Merhaba anneler. Kizim 18 aylik oldu. Bir suredir bezini cekistiriyor, altini degisecegim zaman kaciyor bir seylerle oyalamadan asla bezini baglayamiyorum. Kendini cis kaka konusunda ifade edecek kadar kelimesi yok ama komut aliyor dediklerimi anliyor. Ozellikle kaka yapacagi zaman bir kosesi var oraya gidip egiliyor anlayabiliyorum yapacagini. Sorum şu, bu aylarda tuvalet egitimi verilebilir mi? Erken oldugunu dusunuyorum yanlis bir girisimde bulunmak istemiyorum. Tecrubeli annelerimizin yorumlarini bekliyorum🌸