Defnem23 Yigidiminannesi genelde ıkınıyorlar bağırsak gelimleri tam olmadığı için bizimkide öyle ilk başlarda daha çoktu mosmor oluyordu çocuk okınaıkına. Doktor prebiyotik damla verdi. 3 ayı geçtik hala kullanıyoruz.