Anneler benim oğlum 10 aylık çarşamba günü ateşi çıktı acile götürdük boğazı şişmiş dediler antibiyotik verdiler ismi AUGMENTİN. Perşembe günü kullanmaya başladım bebeğimin ateşi çıktı dün gece dayanamadık gene acile götürdük antibiyotikin etkisi dedi normal dedi ama hala ateşi var 38 sizde bu ilacı kullanıp ateşi çıktımı acaba