@“Erkencikus42”#p26184527hastanede emzirmeye alışsın diye çağırmadılar mı size? Benimki küvezdeydi, ilk önce şırıngayla sonra tüp ile besleniyordu. Ben her gün gidiyordum, ilk başta sadece ellerimle dokunabiliyordum. İlerde tişörtümü çıkarıp göğüsüme tem tene temas yapıyorduk (o da çıplaktı). Sonra her gün iki defa emzirmeye gidiyordum (öbür saatleri biberonla besleniyordu). İlk başta ağzını açmak istemedi. Hatta uyuya kalıyordu, ayaklarından gıdıklanarak yapıyorduk