Bebeğim 3 kilo doğdu ama hastaneden cıkarken 2600 e dustu ilk hafta meme mama verdım sütüm cok olunca sağdım mamaya gerek kalmadı baya toparladı kendını ama ay gectıkce sütüm azaldı sağınca cıkmıyor nerdeyse bebegım emınce gelıyor suan 4 aylık kilosu 6200 sizce normal mi gözüme zayıf gelıyor hemsıremız sende ince yapılısın kilolu bı bebek olamaz gayet normal diyo gecen ay 5900 du 1 ayda 300 gr alması iyimidir göğüslerimde kucuk dolmuyor eskısı gıbı doymuyor dıye cok endıselıyım