Arkadaşlar merhaba oğlum yarın 1 yaşına giriyor önceden her seyi yerdi iştahı çok iyiydi derken son 1 2 haftadır yemez oldu 1 kase yemeği bitirmiyor bir iki kaşık alıp bırakıyor kesinlikle yediremiyoruz. Benzer durumda olan çözüm bulan ya da kendi kendine düzelen var mı çok endişeliyiz kilo veriyor diye 😢