Bebeğim 3 ay 12 günlük hiç öyle aşırı ağlayan bir bebek değildi gazı olduğunda ağlardı sadece en fazla şimdi şu iki gündür özellikle öyle bir ağlıyor ki gözleri kapalı sadece ağlıyor bunu yere altını almak için yatırdığımda yapıyor ya da işte oynasın diye yatırırdım o zaöan yapıyor bi yerimi acıyor diyorum her yerine baktım dokundum yok ana kucağında oyalanırdı şimdi ona bile koyunca bişey varmış gibi ağlıyor öyle bi ağlıyor ki sanırsınız bi yerine bişey oldu alınca sakinleşiyor napıcağımı şaşırdım uslu uslu dedi herkes nazar mı değdi noldu anlamadım korkıyorum ve çok üzülüyorum ya 😔