Benim bebeğimde 8aylık olmak üzere,gün içinde bazen pilimin bittiğini tükendiğimi hissediyorum,bazen sadece yatmak tv izlemek yada tele bakmak istiyorum, tabi olmuyor sonra sağlığımıza şükredip devam ediyorum,çok bunalırsam da eşim gelince ona verip bi sigara yakıyorum balkonda