Bebeğim 8 aylık ve 4 gündür hasta grip oldu kaç kere hastaneye gittim bilemezsiniz iğne mi olmadı hava mı takılmadı 4 gündür ilaç tedavisine başladık ama bir türlü iyileşmiyor iyi olmadığı gibi gözlerine de vurdu göz nezlesi oldu gözünü açamıyor hiç hali yok sürekli ayakta uyuyor en önemlisi 4 gündür su dışında hiç birşeyi kabul etmiyor ne ek gıda ne mama kafayı yemek üzereyim tahlillerde de bir sorun çıkmıyor çocuğum neden yemiyor ne yapmam gerekiyor bu çocuk nasıl bu kadar aç durabiliyor 😭😭