Önceden evolvia rp1 kullanıyorduk bir haftadır 2 numarasına geçtik ve şu son üç gündür falan mamadan sonra yüzü kızarıyor ya da başka bir şey yapıyor ben mama sanıyorum bilmiyorum anlam veremiyorum mesela sabah uyandı hafif kızarıktı mama yedi uyuttum uyandı yanakları nokta nokta alerji gibi çoğalmış ve kızarıktı sonra başka battaniye ile uyuttum uyandı yüzünde bir şey kalmamış az önce mama yedirdim şimdi baktım yine kızarmaya başlamış farklı bir şey de yedirmedim 😞 Sonradan mama alerjisi olabilir mi ki elleri falan sürekli yüzünde ve sürekli yerde emekleme çabaları yapıyor ya da onlar mı kızartıyor hadi onlar kızarıyor diyelim nokta nokta alerji kızarıklığı gibi mi olur 😏 Şu alerji süreci gerçekten çok zor bazen böyle dınk diye kalıyorum neden kızardığını bulamıyorum inşallah bütün bebeklerde alerji çok çabuk geçer biter amiiinnn