Linanurunannesi Kızlar kızım 5 Aylık ve d0gumdan sonra hiç düzensizlik yaşamadım gecikmelerin oldi ama her ay regl oldum bu ay da oldum hemde günü gününe ama sadece 1 gün sürdü ve kesildi şuan hiç yok neden olabilir bebek olabilir diyolar
SeymaAybilge Bekle canım bence. Benim 2 ay oldu hala olamadım 🙄 Bekle de test yapıp bakarsın. Tahminlerle doldurma kafanı canim