witcher Bebeğim 1 haftadır cok huysuz gece uyanıyor ağlıyor 2 saat uyumuyor ama uykusu bar kalkıp oturmuyorda uykuda ağlıyor sürekli uykuya da cok zor dalıyor diş demeyin dişi çıkardık 8 tane dişi var 🤦🏼♀️ ve sürekli kucak istiyor gün içinde almazsam ağlııyor kendini yerlere atıyor napcagımı şaşırdım
Haffuse Azilar olabilir mi acaba? Bi kontrol et istersen… Artik yasina basti ataklar bitti,ama sendromlar basladi… Diş olmassa rahatsizlanmis da olabilir… Kizim 2 gun once ayni durumdaydi, 3.gun atesi basladi.
witcher Haffuse azılar için daha erken değil mi ? Ateşi felan yok 1 haftadır böyleyiz gündüz uykuları da teke düştü 😢
Haffuse witcher kizim cok erken cikardi🥲 Azilar ve kopekler ayni anda hemde, o yuzden olabilir diyorum😅 12.13. Aylarda uyku gerilemesi var, ama boyle sık uyanmasi ondan olamaz bence…