Karpuzlufistiksarma Kızlar eşim ipka vermişti ama tayini çıktı. 10 yıldır istanbulda . İpka vermişti ama kabul olmamiş , böyle nerden nasıl başlanır toplanmaya hiçde bilmiyorum bi tuhaf olduk ama hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Dmt-01 Karpuzlufistiksarma bir arkadaşım bingöldeydi ipka vermişti tercih dışı istanbul çıktı onlar napsınlar tercih etmedikleri yer çıktı yani vardır bir hayr öyle düşünün
Ozdcnblt Karpuzlufistiksarma İnan sizin yerinizde olmayı çok isterdik. 11. Senemiz ve Elazığlıyım memleketim başta olmak üzere hep yakınları yazdık ama.. Göndermiyorlar.
Levozge Karpuzlufistiksarma Doğu görevi için gayet güzel bir şehir. Elazığ’dan ötesi pek gelişmiş değil, Bingöl-Muş-Bitlis ile kiyaslanamaz Elazığ. Hayırlı olsun.
Karpuzlufistiksarma Sugarmommy biz istemiyorduk. Canım istanbuldan zor gönderim oluyor aslında eşimin arkadaşları 14-15 seneden beri burada şuanda istemiyorduk ama nasip değilmiş
Sugarmommy Karpuzlufistiksarma bizde istanbuldayiz 6. Senemiz ailemde burda ama tayinden kacis yok mecbur biticek nereye cikti
Karpuzlufistiksarma Sugarmommy Elazığ çıktı . Tabi kaçış yok ama işte ne bileyim nerden nasıl başlıcam onu düşünüyorum eşya toplaması vs ailelerde uzakta bizim . Annem gelirim dedi ama kadınıda yormak istemiyorum
0tulayt0 Karpuzlufistiksarma bizim de Elazığ biz de Kocaeli’den gideceğiz eşimin memleketi olduğu için o mutlu benim ailem Eskişehir’de buradan 2 saatte gidiyordum oradan artık nah giderim leş gibi yer nefret ediyorum
Karpuzlufistiksarma ikiCicek toplanamka sıkıntı değil aslında istanbul içi 4 aylık hamile halimle tek başıma toplanıp evimi ev değişiklişi yapınca yerleştirdim ama konu burda tamamen farklı aslındaa
Batimoms ikiCicek bugün taşınmak için son kartonları bantlanan ben ve bunu 9 ay sonra bir daha yapmak zorunda oluşum 😂
Karpuzlufistiksarma 0tulayt0 😄 deme öyle ya Elazığ nasıl bi yer ki . Bu arada eşin kendi memleketine nasıl gitti bildiğim kadarı ile büyük şehirler hatriç kendi memleketine gidilmiyor . ama keşke yazmasaydı . Sıkıntı yani sürekli ailesi ile beraber olmak vs
0tulayt0 Karpuzlufistiksarma Elazığ güzel yer diyor herkes ama bilemem yaşamadan tabi valla bilmiyorum artık memleketi Malatya normalde köyleri Elazığ’a daha yakın ama ondan öyle söylüyorum
Karpuzlufistiksarma 0tulayt0 anladım hakkınzıds hayırlısı olsun. Kiralar çok pahalı diyolar ev bulmada sıkıntı ne yapcaz bilmiyorum artık
0tulayt0 Karpuzlufistiksarma evet bende aynı şeylerden korkuyorum çocuk olmasa ilk bulduğun yere gir idare et ama çocuk olunca çok zor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Karpuzlufistiksarma Ozdcnblt keşke isteyenlere nasip olsaydı. Aslında bizde dedik ipka vermesek diye geçirdik içimizden çocuk küçükken yapıp gelelim dedik sonra aman düzenimiz burda vs ama o an demek içten geçirmişiz . İnşallah sizinde seneye olur hakkınızda hayırlısı