Kızlar bwbeğim 7 bucuk aylık ve şu ana kadar hep zorlayarak yedirdim. Şimdi biberonu da bırakacak gibi çünkü asla mama yemek istemiyor. Saatlerce aç bırakıyorum yine de yemiyor. Ve bebeğim aç kaldığında asla açlık için ağlamıyor mahvoldum vallaha ben. Allah aşkına bebeği böyle olan var mı? Aylardır perişan oldum yememesinden dolayı. Bir sürü doktora gittim zorla yedir diyorlar ama artık zorla da olmuyor. Reflüsü var acaba reflü bu kadar iştahsızlık yapar mı? Kan tahlilleri hep normal çıkıyor çok şükür. Lütfen beni bilgilendirir misiniz?