Cerenmert Merhaba kızım 7aylık oldu ama hala desteksız oturamıyo hatta yastık bile koysak hopp hemen saga sola düşüyor normalmi??
Meri-Mel Cerenmert çok normal benim kızım 3 gün sonra 7 aylık olacak destekli oturabilir sadece kendi daha yeni tam tur dönmeye başladı birazda her çocuk kendi gelişimine bırakılmalı bol bol oturma çalışmaları yapın 🥰
Edd2520 Cerenmert benim bebeğim de öyleydi 8. Ayda oturmaya başladı desteksiz. Ben bazen yastıkları bir tık uzaklaştırıyordum cesaretlensin diye
Cerenmert Meri-Mel Evet yapıyorum yastık koyuyorum bayadıe ama hiç ilerleme yok maalesef uzuldum bende
Meri-Mel Cerenmert Hiç üzülmeyin zamanı gelince öyle hızlı oluyor bitiyor ki yapamadığı zamanlar ozleniyor illaki sağlıklı olsunlar da çok şükür aşılacak şeyler onlar 🌸