Leylamleyla benim oğlum şu an 18 aylık ama o zamanlar öyleydi. Bi de benim oğlum 11 aylıkken yürümeye başladı. Kış dönemiydi pek dışarı çıkmıyorduk evde rahat rahat yürüdüğü için disarda da aynı rahatlıkta hareket etme istiyordu. Havalar ısınıp dışarı çıkmaya başlayınca bebek arabasında yarım saat duruyorsa sonra durmuyordu. Yaz başında ebeveyn kontrollü bisiklet aldım sırf pazara markete vs rahat gidebilmek için şimdi onda daha iyi duruyor çok şükür.