Merhabalar. Bir konuda danışmak istiyorum. Kendimi gerçekten iyi hissetmiyorum çocuğum 2 yaş çalışıyorum yoğun da değil ama çok sinirliyim evde her şeye bağırır oldım normal dille konuşamaz oldum çocuğa da bağırıyorum kızıyorum devamlı. Nefret ediyorum artık kendimden. Çocuğım için yardım almak istiyorum böyle bir anne olmak istemiyorum çünkü.kendi annem böyle sanırım istemesem de ona dönüştüm. Devlet hastanesi bakar mı bilmiyorum özel psikolog seansı fiyatı bilen var mıdır. İyileşmek istiyorum artık, 😔