Anne sütü+ devam sütü şeklinde besleniyor. Dört aylık. Bugün altıncı gün oldu kaka yapmadı. Banyo yaptık, yağ ile karnına masaj, zeytinyağı içirdim, su içirdim, anüsüne zeytinyağı sürdüm. Hala ses seda yok. Doktoru da dönüş yapmadı bir türlü. Ne önerirsiniz?