Pimpirikliii Selam kızlar Cream co. ürünleri internette çok abartılıyor aranızda kullanan var mı tavsiye eder misiniz?
Alparslan2206 Pimpirikliii nemlendiricisini ve hyolüronik asit kullanıyorum memnunum özellikle nemlendiricisi yağlı his bırakmıyo ama her cilt farklı tabiki 🌸
Sessiz_oyuncu Pimpirikliii abartıldığı kadar var valla ben hyulronic asit peptit serumunu ve nemlendiricisini kullanıyorm. Çok iyi gerçektn şmdi nemlendiricim bitti indirime girince alıcm tekrar. Luv it ürünleride çok güzel.
Pimpirikliii Alparslan2206 teşekkür ederim bilgi verdiğin için sipariş verdim bakalım inşallah iyi gelir 🙏
Pimpirikliii Sessiz_oyuncu indirimde 157 liraya düştü bende sipariş verdim bu gün dayanamadım artık bakalım ☺️☺️