busranur_19 tabiykide bizde tuttular dedeleri tuttu ama ağlama vs olmadı benim yaptırdığım da 2 aylik falandı hiç korkmayın bende çok korkuyordum hatta eşim o sıra şehir dışına gitmek zorunda kalmıştı tek başıma kaldım sonrasında bakımını yapamazsam bisey olursa diyordum ama oradakilerin söylediği herseyi uyguladım yaptım hiç bir sorun yaşamadım çok şükür. Bir alet takıyorlar zaten 2 gün sonra onu da çıkarıyorlar o şekilde olmuştu bizim ki. İnşallah sizinde çok kolay olur sonrası da çok kolay geçer ama erken yaptırmak çok iyi anlamıyorlar kolayca geçiyor iyileşiyor