Merhaba kızlar kızım 13 aylık çok korkuyor telefon sesi müzik açtığımda kapı zili çaldığında kapıya vurulduğunda birine yanında hafif seslendiğimde çamaşır makinesinin sesinden kombi sesinden bile inanılmaz korkuyor kendini parçalıyor resmen yanıma gelmek için hemen kuçağıma koşuyor nasıl ağlıyor bişey olmuş gibi çok üzülüyorum çokta dikkat ederim aile içi şiddetiniz yok eşimle çok dikkat ederiz laf tartışması bile yapmayız yanında yüksek sesle konuşmayız 3 kişilik aileyiz ama sürekli annemlerde kayınvalidemlerdeyiz kalabalık içindeyiz sessizliğe alışma gibi bir durumda değil çok üzülüyorum normal mı acaba sizlerde de var mı ne yapmayım nasıl aşacağız bu durumu