BusramBalaban üç gün önce deldirdim saglık kabininde hijyen açısından sorun olmaması için hiç bir problem olmadı agrır eller falan sanmıştım hiç öyle olmuyor 5 aylık zaten deldırmeden doktorumuzada danıştım deldir bi sorun olmaz dedi sadece bi krem vereyim sürersin dedi o kadar he salak kadın birini baya yukarı yamuk delmiş gelir gelmez çıkardım o tarafı iki gün sonra tekrar yaparız dedıler delik kapandı bile yarın tekrar deldiricez onuda yani korktugum gibi olmadı çok şükür o an agladı ve bitti buyuse daha zor olur üstüne uyuyor bi sorun olmadı ilk gün azıcık kızarıyor ikinci gün kurumuştu bile bebeklerin vücudu çabuk iyileşiyor