Benim bebeğim şuan 6 aylık oldu 3. Aydan itibaren reflü ve kilo alamama sorunuyla uğraşıyoruz aşırı kusması vardı her emmeden sonra ve mama içse dahi kusuyodu reflü şurubu kullandık şuan reflü sorunu azaldı 6 doktor değiştirdim son doktorumuz söyledi reflüsü olduğunu iyi bi doktora gitmenizi öneririm