dg1ozge Merhaba kızlar. Doğum yapalı 2 ay oluyor. İyileşme sürecim sorunsuz geçti. Düzenli olmasa da iz kremi de kullanıyorum ama kesinin üzeri kırmızı-mor renkte. Bu renk ne zaman normale dönüyor?