Bebeğim 5 aylık mesela 7 de uyaniyor 8 buçuk gibi tekrar yatıyor sizde bebeğinizi uyutunca uyuyor musunuz yoksa sizin için gün 7 de mi başlıyor.
Ben normalde uykuyu çok aşırı seviyordum bebeğim doğduğunda çok gaz sancısı vs vardı 40 gün ablam yanımda kaldı sonrasında bronşit oldu ve sürekli hava vermek zorunda kaldığımız için annemde kaldık 2 ay o yüzden belki bilmiyorum ama şimdi gün içinde çok sakin bir bebek değil durmadan kucak yada gezmek istiyor yatirinca ağlıyor. Ama ben sabah onu uyutunca uyumasam kötü oluyorum belki de gerçi hiç uyumamayi denemedim sanki uyumazsam hiç akşam olmayacak gibi hissediyorum bir buçuk saat uyuyor ama nasıl uyuyor durmadan uyanıyor o yüzden uyudugumdan da bir şey anlamıyorum öğlen 2 saat uyuyor ama 4 kez kalkıyor tekrar uyutmami istiyor valla bilemedim neden böyle olduğunu gece saat başı uyanıyor zaten uyumak istiyorum artık bugün ağladım acaba ben mi anneliği beceremiyorum herkes 7 de uyanıyor ben niye uyanmiyorum bazen eşim alıyor 7 den 8 kadar ama zaten hemen uyuyan biri değilim yarım saat belki uyuyorum belki uyumuyorum. Bilmiyorum ya dua ediyorum sabah Allah’ım bugün gülsün mutlu uyusun uyansın die 12 de uyuttum diyelim 2 kadar uyur ama 1 de yada 12.40 alarm gibi ağlayarak uyuyor tekrar sallamami istiyor gün içinde de eline ağzına götürüyor yada oyuncakları ağzına alamayınca ağlıyor acaba diş mi diyorum ama 1,5 aydır böyle bir belirti yok doktor diyor senin bebeğin ne ac nede başka birşey seninki az nazlı bir bebek o kadar. Oyun oynatım oyun halısı da diyorum yok Aglatmadan uyku eğitimi almak istiyorum onun öncesinde kendim yapabilirsem deneyim dedim tamam gündüzleri yatağına alıp pispos yapıyorum ninni açıyorum uyuyor ama yarım saat 45 dakika ağlayarak uyanıyor oy sonra düşünüyorum acaba çok mu taktım akışına bırakıp gece saat başı kalkıp emzireyom en iyisi diyorum ama bu sefer de enerjim kalmıyor sabaha sizde durumlar nasıl 😂😂