EsraUmut Bebeğim 10 aylık memede uyuyor çektiğim gibi uyanıyor. İlk başlarda kolaydı ama artık gerçekten zorluyor. Sallamayı bile denedim oda olmuyor. Napabilirim. Memede uyumayı bıraktıran varmı. Veya bir tavsiyeniz? Emzikde kullanmıyor
5465ss EsraUmut benimde 4 aylık aynı öyle 4 ayligiz bizde büyüdükçe öyle olacak diye düşünüyorum bende şimdiden önlem almam lazım 🙄