Merhaba hiç bir sıkıntısı olmuyor.. ben o.b kullanıyorum ipi vs sağlam.. takması da kendinizi kasmayın çömelip yavaş yavaş ittiriyorsunuz o kadar çıkartırkende aynı sekilde. İlk basta insan biraz tedirgin oluyor cıkarırken ama korkulacak bişi yok. Alışınca gerçekten çok rahat ediyor insan