Kalbenbagli sabah 6 buguk gbi emiyor sonrasinda uyanjnca kahvaltı yapıyoruz 10 buçuk gbi 12 de uyuyor 2 de uyanınca yemek yediriyorum 4 buçuk 5 gbi meyve rendeliyorum yada kaşık mama tarzında karışım yapiyorum ara öğün 6 buçuk da akşam yemeği yiyoruz 9 gbi tekrar irmikli yada bebe bisküvisinden karışım yapiyorum ara öğün kaşık mama tarzında 10 buçuk da emzirip uyuyoruz ve arada emiyor ( tabi benim kızım bu aralar hicbirsey yemek istemiyor ) 3 ana 2 ara öğün yapmaya çalışıyoruz yerse