Kızlar meraba 3 aylık bebeğim var emziriyorum aşırı bir yorgunluk hali var normal demir ve kan ilacı falan kullanıyorum aslında ama vitocco takviye gıda kullanan var mı emzirirken kullanılabiliyor mu yorgunluk ve bitkinliğin azalmasında katkı sağlıyor falan deniliyor