Linaoykum_ maalesef öyle bişey yok. Gizleyemezsin her türlü babası olarak sisteme giriyor. Geçen sene kuzum ateşlendi diye beni aile mahkemesine şikayet etmiş çocuğumu hasta etmiş diye. Ki bir kez olsun bana sormadı bile durumunu. Bir de burnu dolduğu için hastanede serum fizyolojik yapmışlardı. Onu hastane burnundan yabancı cisim çıkarılması olarak girmiş öyle giriyorlarmış sisteme beni e nabızdan bakıp sormadan bana şikayet etmişti çocuğumun burnuna bişeyler kaçırmış diye. Aile mahkesi hastane kaydını istemişti. Karşı taraf mor oldu gene anlayacağın. Her türlü girip bakar hiç bir şekilde gizleme diye bişey yok