TRTCOCUK şöyle söyliyim ben büyük
Oğluma eğitimi 20 aylıkken vermiştim kakayı nedense bi uzuv olarak görüyolar. Altına 3-4 kere yaptı ama mesela kakası varken ne tür hareketler yapıyor iyi gözlemleyin. Geldiğinde gidin sarılın tuvalete götürün onlarda anneleriyle buluşsun hadi yapalım vs diyin bu arada kabızlık olabilir bir şurup vardı dışkı yumuşatıcı adını hatırlamıyorum ondan alıp verirseniz iyi olur rahat yapar. Bu sefer zorlanarak yaparsa travma olabilir.