Bebeğiniz prematüre bu bebekler bazı şeyleri geriden gelebiliyor yani çok normal benim bebeklerim de prematüre doğdu şu an akranlarina göre biraz zayıf duruyorlar ama yapacak bir şey yok sağlıklı ve sıhhatli olsunlar yeter siz stresli oldukça bebeğiniz daha çok stresli olur o yüzden kendinizi de bebeğinizi de rahatlatmaya bakın kimseyle kendinizi karşılaştırmayin İçinde bulunduğunuz hale şükür edin lütfen dua edin bol bol bu sizi ferahlatacaktir