Aptamil kullandım şimdiye kadar ilk 3 ay güzel kilo aldı bebeğim ama şuan durdu kilosu bende kiloya takıntılı biriyim sütüm de yetmiyo iyi kilo aldıran mama hangisi sizce ? Bebelac Gold kullan diyo çevredekiler zaten gaz yapıp yapmaması pek önemli değil bebeğimin gaz sorunu ortadan kalktı ..sizce hangi mamayı vermeliyim oğluma?