Mihrimahim16 çok geçmiş olsun bidaha yaşamayın inşallah artık nefret ediyorum şu köpek sahiplerinden sahip çıkamayacağın bi hayvana neden bakarsın benim mahallemdede var hamileyken saldırmıştı bana sahibide çküz gibi karşıdan izliyordu allahtan korkmasam zehirlicem okadar nefret ettim baktığın hayvanın huyunu bilmen lazım ya salmayın ya bakmayın daha ağır sonuçlar yaşayanlar var bide