Fyzn Kızlar bebeğim 3 aylık ayaklarıyla yere basmıyor ayakta tutunca böyle çeviriyor küçük diye mi yoksa bı sorun mu var acabs
marinelife Fyzn telaş etme canım daha çok minnak. Bir de bebeklere güncelleme bi gecede geliveriyor 😂
NmalkoC Fyzn 3 aylıkken nasıl basmaz ya bi doktora götürün mutlaka gelişim geriliği vardır… Şaka biryana basmıyor dediğiniz zaten 3 aylık bebeği daha oturtmayın bile ne basması cok zararlı
Oburiks Fyzn ayy nasıl yapabiliyorsunuz gerçekten şaka mısınız siz 6 aya kadar ayaklarını bastırmaya diyorlar kemiklerine omurgasına zararlı diye hiç mi araştırma yapmıyorsunuz gerçekten anlamıyorum
Mmc_sirin Fyzn Daha cok kucuk benim kiz 11 aylikken hala o sekilde parmak ucunua basiyordu ama yurumuyordu tabi suan 12 aylik basiyor goturmustum o yuzden doktora bi sikinti yoktu
Fyzn Etraftakiker öyle deyince aklıma takıldı korktum kalça çıkıkligi fln olabilir dedim. Ultrssyonda bişey çıkmadı da