bluem Fatmanur1998 1 hafta once kizim bu sebpden dolyi hastaneye yatti 3 gun serum ve antibiyotik verdiler cok beklemeden gidin ilerlerse bobreklerine kadar iner enfeksiyon
alintugce34 Fatmanur1998 hastaneye gidin yA yatış yada antıbiyotık verırler hatta gitmeden önce eczaneden ıdrar torbası alın çişini almaya çalışın hastanede isteyecektirler kızlarda zor alınıyor
bluem Fatmanur1998 benim kziim buyuk 4 yasinda çok sık cis yapması ve c.organin yanmasiyla anladim karni agriyordu sonra 5 gun atesli yatti