Merhaba kızlar bebeğim şuan 4. Ayını bitirmek üzere doğduğunda mememi çekemiyordu gücü yetmiyordu iki hafta yalancı meme ucuyla emzirdim sonra geçti bitti tuttu derken mememde bi kaç dk kalıp direk bırakıyordu en son artık son dönemde mememi hiç almamaya kendini sürekli geri atmaya başladı ve emme süresi 1-2 dk yatarak kucakta gezerek hiç bir türlü almıyor mecburen sağıp biberonla içirmeye başladım 2 gündür biberondan çok güzel içiyor ama benim de içim içimi yiyor bebeğim mememi tutar mı? Tutsa da güçlü çeker mi yaşayan varsa bana bi akıl versin