Merhabalar oğlum 3 ay 10 günlük bu zamana kadar uyurken ağlamazdı son 2 akşamdır uyku zamanı 1-1,5 saat ağlıyor zar zor uyutuyoruz yaptığım farklı birşey yok huyumu değişiyor acaba benim gibi bu durumu yaşayanlar varmı? Birde bebeğime tek bakıyorum ilk çocuğum öyle günlük bir rutinimde yok oluşturmak gerekir mi? Ortalama 2 saatte bir emziriyorum.bir göğsümden süt iyi geliyor diğeri çok az neredeyse aynı göğsü hep emiyor ama kilo alımı normal.birde banyo ben 3 günde bir yaptırıyorum yazın 2 günde bir yaptırırım diye düşünüyorum sizler neler yapıyorsunuz nasıl bakıyorsunuz bebeklerinize hangi oyunları oynayıp kitapları okuyorsunuz yazdıklarım açısından beni bilgilendirirseniz sevinirim